tirsdag, oktober 07, 2008

Hurraa for Oslo

Ah, nå er jeg tilbake. Glemte vell sannsynligvis å fortelle at jeg har vært på keeperskole på Kolbotn i helga. Utrolig bra! Jeg tror aldri jeg har vært så sliten, støl eller gåen i hele mitt liv. Jeg er nødt til å få opp kondisen altså, på en eller annen forskrudd, slitsom måte! Men, keeper skolen orker jeg ikke snakke veldig mye om,det jeg kan si var at det var utrolig bra. For de som er keepere, har lyst til å lære mer, meld dere på, det er verdt hver eneste krone! Og hvis pengene ikke strekker til, så gå inn på www.keeperifokus.no så ligger det øvelser ute, slik at man selv kan vise treneren det, og få bedre keepertrening. Topp topp!

Etter skolen reiste jeg og mamma inn til Oslo, sov på børsparken hotel, spiste Indisk og handla i går. Mamma skulle på veiledning, så jeg gikk noen timer alene, noe som egentlig var skikkelig kjedelig, men jeg hadde sykt vondt i beina vel og merke, så det var nok med på å minske shoppinglysten. Kjøpte vell egentlig ikke så mye på de timene jeg gikk alene, ble mest når jeg var med mamma. Fant noen fine sko, men føttene mine tillot ikke halvtrange adidas etter tre dager, sammenklemt i svette fotballsko, de ville ha luksus: UGGs! Ordentlig fine, og så så varme! Jeg elsker de allerede, mamma innesterte, og syntes det var greit siden det er vintersko, noe jeg vanligvis bare bruker utslitte tøysko til, og fryser meg forderva gjennom vinteren. No more, no more!

Ellers så fant jeg faktisk perlehuset! En tulling av en resepsjonist sa det lå på Tøyen, men han tok såååå feil! Så, jeg hadde ikke så god tid at jeg orka å kikke gjennom alle de millionvis av perler, men fikk kjøpt med meg noen.

Innkjøptlista ble seende slik ut da jeg var hjemme:
Dobbel vinterdyne, IKEA
2 stk rammer, IKEA
Perler i løsvekt, Perlehuset
Perler i boks, små, Perlehuset
Svart, oransje og turkis tråd- Perlehuset
Tre perler - Panduro
Tråd, natur og svart - Panduro
Små perler, plast - Panduro
Blondehårbånd- H&M
Kjede til å ha bilde i- H&M
2 stk cardigan - JC og Bik Bok
Little miss busy t-skjorte - Bik Bok
Uggs - Husker ikke butikken
Gul topp med knapper- Shop girl
Svart og hvit kjole/topp - H&M
Hvit topp/bluse - JC

Hurraa for Oslo!

Ingen kommentarer: