søndag, september 21, 2008

im back!

Im back. I alle fall litt. Jeg kommer ikke til å være like gira på å skulle skrive hele uken, hver dag, men kanskje jeg skriver noe engang i blant. Rommet hos pappa begynner å nærme seg ferdig, men ting tar tid. Siden speilreflekskameraet mitt er på reprasjon så får jeg uansett ikke tatt noe bra bilder av hvordan rommet er nå, så jeg venter.

Helga har forsåvidt gått for det meste med til å ikke slappe av. Er så mye som skjer og så mye som må gjøres så jeg leser fransk, naturfag og samfunnsfag om hverandre. Pluss at jeg skriver ønskelister til tanter og onkler til bursdagen min. Det er et hardt liv! Jeg har ting relativt under kontroll nå, så jeg har en velfortjent pause til kl 12.30.

I går spilte vi kamp mot Bamble, i Bamble. Treneren vår var ikke med, men laglederen stilte opp. Men trener eller ei, vi vant i alle fall 5-2, noe som var helt herlig. Vi har vunnet mot dette laget før, men vi har det med å skulle tape mot lag vi har vunnet mot, og vinne mot de vi har tapt mot. Så man vet aldri.

Ellers så har jeg jo meldt meg på keeperskolen i høstferien. Idrettslaget sponser meg, så da er det 2000,- spart også, noe som er fettfettfett! Så, bloggpausen er halvveis over, jeg skal skrive når jeg føler for det og har noe på hjertet.




Jeg savner Winnie pinnien min. Hun kommer heldigvis på torsdag, og jeg gleder meg som bare det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ho var utrulig søøøøt Line :D

Line Linea sa...

I know, right?:D