søndag, september 28, 2008

nytt kjede.

Idag har dagen til nå gått med til å slappe helt av egentlig. Har laget et par makrameè kjeder. Det ene med klokke. Jeg er ikke veldig typen til å gå med klokke rundt armen, så bestemte meg for å lage noe som er litt mer meg. Syns egentlig det ble ganske kult.


Klokkka fikk jeg av Kine til bursdagen.

Så reiste Winnie akkurat hjem, må si det ble utrolig stille. Men, det har i alle fall vært koselig å ha henne her, selv om hun er ufattelig grensesprengende til tider. Men, hun gjør det alltid lett å glemme de uendelig lange skrikene hennes, med og bare være den nydeligste fireåringen som er!

En helg har gått, en ny uke kjeem. Men dette er jo den siste uka før høstferie, så det blir deilig. Begynner egentlig å glede meg litt til keeper skolen. Og så skal jeg og mamma sove på hotell og på shopping i Oslo etterpå, og det er jo ALLTID stas. Weehee.

Ingen kommentarer: