mandag, juli 21, 2008

Frisør, jobb, speed boat

Endelig har jeg fått klipt meg! Fått vekk noe av den ustyrlige "pleideåvære" pannelugg som hadde vokst seg like lang som håret, men som hadde en helt grusom "flodbølge" midt i( altså, midt på håret var det en stoor bølge, som ikke kunne temmes). Klipte meg som vanlig hos Ida, skikkelig flink! Hun var enig i at jeg måtte beholde lengden, noe jeg var veldig glad for, for jeg var litt nervøs for hvor mye hun ville komme til å klippe. "Vi venter med lengden til neste gang", sa hun, og jeg er storfornøyd. Så skal jeg til Kine nå senere å stripe håret, så deet blir bra!

Jobba i parkkjøkkenet i dag, med både Rikke og Silje, så det var kjempe koselig. Var egentlig lite å gjøre, og jeg hadde en "orkerikkenoe" dag, så det passa meg perfekt å slippe alt maset fra sinna kunder som syns ting tar for lang tid. Meen, vi måtte gjøre noe da, så endte opp med å vaske kjøleskap, frityrkoker'n og det som var. Fikk også endelig sagt ifra til Ranveig at jeg ikke hadde fått lønn fra opplæringshelga, det skulle hun fikse med en gang, og så skulle jeg få det på neste lønning, så det var kjeekt!

Så er det slushen i morgen, før jeg reiser på cup på onsdag. Fant faktisk ut da, at danskebåten, som pleier å ta 5-6 timer, skal ikke vi ta. Eller vi skal ta danskebåten, men vi skal visstnok ta en speed båt, så det tar bare 3-4 timer! Det er jo konge! Holder så smått på med å pakke nå, noe som sikkert ender opp med at jeg tar med meg 10 topper for mye, men bedre med for mye enn for lite, er jeg som skal drasse på det, så det går så braaa så! Jeg gleder meg!

Ingen kommentarer: