torsdag, juli 17, 2008

Kattegat - cup.

Æff, nå kom jeg nettopp hjem fra fotballtrening, eller rettere sagt, fra sykkeltur. Det skulle være trening og jeg gleda meg som bare det, for er evigheter siden vi har hatt det nå. Men så var det bare Elin, Gunnhild og Arvid utenom meg som stilte opp, og da ble det ikke noe- så jævlig dritt! Vi reiser liksom på cup på onsdag morgen, burde ha trent litt før det. Men men, sånn er det, sykle frem og tilbake var da litt trim, så, da får jeg heller blogge litt. :)

Som sagt, vi reiser på cup på onsdag. Hvis jeg kunne valgt skulle vi vært på vei til Dana-cup, men turen går heller til Kattegat-cup som bemerkesesverdig mindre, enn store, supre Dana. Men men, ikke noe å gjøre med det heller. Jeg har i alle fall bestemt meg for å gjøre det beste ut av det, og kose meg like mye som jeg ville gjort på hvilken som helst annen cup. Synd at vi blir så få som reiser, men vi har nok spillere til lag, og jeg har Hanne (M) så jeg er redda! Vi har store planer om å gjøre denne Danmarksturen til den beste noen sinne, og det skal vi jaggu greie også!

Pulje nr. : 11
Dag Kl Hold1 Målscore Hold2 Kampinfo
tor 19:00 Gvarv IL 0
-
0 Skibby IK Info
tor 19:00 Eidsvold Turn FB 0
-
0 GIF/ÅIF 2 Info
fre 10:00 GIF/ÅIF 2 0
-
0 Skibby IK Info
fre 10:00 Eidsvold Turn FB 0
-
0 Gvarv IL Info
fre 18:00 Skibby IK 0
-
0 Eidsvold Turn FB Info
fre 18:00 Gvarv IL 0
-
0 GIF/ÅIF 2 Info

Ja, sånn ser kampoppsettet ut. Vi kommer til Danmark på onsdag formiddag, så vi har faktisk hele onsdag og torsdag før vi skal i ilden mot Skibby IK. Har ikke hørt noe om noen av laga egentlig, men sånn som jeg selv tror av erfaring, så er alltid lag som har i navnet eller slutter med "Turn" - driiit gode. (Eidsvold Turn FB) Men men, sånn er det, kan hende jeg tar feil, håper det.

Ingen kommentarer: