torsdag, juli 31, 2008

home alone

Nå er det samme igjen, jeg har kommet litt ut av blogginga, meeen jeg er på vei inn igjen, håper jeg. Er for tiden alene hjemme, eller, jeg og Kine er sammen alene hjemme hos meg heter det vell. Og det er heeerlig! Styrer huset for oss selv, ser på tv hos Kine, jobber og reiser hjem til meg. Meen, imorgen kommer mamma hjem da. Det blir jo sikkert litt godt det også, så slipper jeg å tenke på å skulle vanne alle de dumme blomstene sine! Seriøst, hun prøver å lage jungel ut av hagen vår altså, alt som mangler er en ape! Det er heeelt fult! Hagebøker skulle inne ha vært oppfunnet, da hadde det sett litt bedre ut. Hun ser i ei bok, ser så mange forskjellige flotte hager, mikser det sammen til en jungel! Æff! Men men, Winnie kommer også i morgen da, hun skal faktisk kanskje være nesten ei uke. Vi reiser til Kristiansand og dyreparken neste uke en gang, med Åse og Embla også, så det blir jo koselig. Sikkert litt mas til tider, men alt i alt veldig moro!:)

Ingen kommentarer: