fredag, august 01, 2008

Winnie besøk en uke.

Starta på jobb halv elleve idag. Hadde tidligvakta i PKVL, helt greit, for da er jeg ferdig tidlig på dagen. Alt gikk bra, men var faktisk ganske stress på starten for jeg var alene bak å laga alt av burgere, pommes ol. Var ikke noe spes som skjedde egentlig, var en alt for vanlig dag på jobb. Var ferdig kl 17.00. Gikk innom iskiosken og spurte om Hanne sku sitte på hjem, noe hun skulle, så jeg måtte vente en time. Hun ble litt forsinka så kom oss ikke fra sommerland før nærmere kvart på sju eller noe. Da jeg kom hjem var Winnie og mamma kommet. Winnie skal være hos oss nesten en uke nå, så jeg lurer på hvordan det blir. Vi reiser til Kristiansand og sånn, så bli sikkert bra.

Sov med vinduet oppe i natt, og jeg har fått alt for mange stikk i nakken! Det kløøør! Ligger med hodet rett under vinduet. Mamma advarte meg om å ligge i trekken, men jeg syns der deilig, eller jeg syntes det, føøør alle krypa krabber inn i senga mi og stikker meg!
I morgen jobber jeg seint, så skal jeg til Rikke å grille og sove over etterpå. Det blir kos, helt klart!

Ingen kommentarer: