fredag, august 08, 2008

Sommerferien raser avgårde!

Jeeh, helt vanlig kjedelig fredag egentlig. Stod opp i ti- elleve tiden. Reiste en tur til Bø og bare kikka, spiste softis med papsen, før vi dro hjem igjen. Stort sett bare slappa av, laga masse hemp greier, og sett på tv. OL,OL,OL! Thilde skulle egentlig sove hos meg i natt, men det ble ikke noe alikevell, så sånn var det. Ble også ringt etter fra Sommerland, så jeg tok på meg en jobbdag i morgen, PVVL2 er en grei vakt da, så. Da jobber jeg i morgen, søndag og mandag. Så er det tirsdag fri, og onsdag, æææææææææææ skole!!!! Sommerferien har gått så alt for fort, føler jeg ikke har hatt noe ferie i det hele tatt! Har ikke vært noe særlig bra vær, har ikke vært noe ute i båt, har nesten ikke bada eller sola meg! Dåårlig sommer, atter en gang. Får i alle fall håpe at det blir bra vær resten av året, så kan jeg sole meg litt fra skolebenken.

Ingen kommentarer: