fredag, august 15, 2008

Nytt rom

Nå har pappa fått nøklene til huset. Jeg var og så på det for første gang i dag etter skolen. Soverommene er heelt mini da, men jeg må gjøre det beste ut av det. Gulvet er mørkt, veggene og taket skal være lyst, så skal jeg ha dobbeltseng håper jeg på, et par mørke bokhyller evnt svarte. Svarte/mørke rammer, lys/telys og en grønn plante. Ååh, jeg holdt nesten på å glemme, jeg må jo ha speil! Hel figurs speil, det MÅ man ha.




Får håpe jeg får plass på mine få kvadratmeter. Masse bilder skal jeg i alle fall ha. Får håpe jeg får plass til oppslagstavla jeg laga her i vår, med hauger av bilder av alle og en hver. Vi får se, jeg gleder meg til å rive tapet, male, pakke ned alt i esker for så å pakke det ut igjen! Små gleder er det noe som heter. Og så har jeg lovt pappa at jeg skal sortere bøkene hans etter farge. Hvor vellykka det blir er enda usikkert, for bøkene hans begynner og bli gamle, og fargene er ganske så falma, men jeg skal nok prøve. Daa kan jeg ta bilde av det etterpå! Det skal jeg også gjøre av det nye rommet selvsagt, men alt til sin tid.
Nå leter jeg rundt på nettet etter makramè knuter, tror kanskje sånn som jeg gjør det er feil, så jeg må prøve litt forskjellige. Poster bilde hvis jeg finner noen som blir fine!

Ingen kommentarer: