søndag, august 10, 2008

just another sunday forts

Regnet bare fortsatte utover dagen egentlig. Og det var vell tilsammen tjue biler på hele parkeringsplassen. Jeg jobba i flowrider. På hele dagen hadde vi ca 25 salg- wehee! Kunne faktisk reise hjem halv ett om jeg ville, men jeg tenkte at når jeg først var kommet kunne jeg like gjerne bli litt. Såh, var til parken stengte, som idag endte opp med å bli fire. Eller var jo litt lenger, til halv fem, måtte ta oppgjøret vaske litt og sånn.

Så gikk jeg nedover til vannland for å møte Christina. Ingeborg kom meg i møte og sa at både Christina og Hanne hadde siste dag idag. Siste dag i sommerland betyr at du blir kasta i vannet, det er tradisjon. Ingeborg sa vi måtte vente med Hanne, for hun måtte vaske gulvet først, men Christina sku vi kaste uti med det samme. HUn var forberedt, fikk ta av seg sko og la seg ganske frivillig i armene våre før vi slang henne uti, men Hanne derimot. Ingeborg spurte Hanne om hun kunne se på filmen hanne hadde tatt av Christina - mobil ute, da trenger vi ikke tenke på den. Så så hun lurt på meg, og med et lite dytt fra meg var Hanne plutselig våt fra topp til tå. Vi klarte ikke stoppe å le, uttrykket hennes- fytti!

Christina ble med meg hjem etter jobb, fant ut at å henge på pizzafjoset i fire timer ble litt vell mye. Så hun fikk tatt seg en varm dusj, jeg fikk ordna meg før vi reiste til Gullbring kjøpte billetter og ble sluppet av på fjoset. Bestilte pizza- halvparten Vreim og halvparten Bø. Var skikkelig koselig! Jeg er helt irritert på at vi ikke har fått gjort noe sammen før, for jeg kosa meg ordentlig!

Så reiste vi på kino etterpå The last knight. Som faktisk var veldig bra, noe jeg ikke hadde trodd. Eller jeg har hørt skikkelig mye skryt om den og sånn, men pleier ikke å være helt min type film, såå jeg ble positivt overraska. Og det at den varte i 2 og en halv time gjorde faktisk ikke noe det heller.

Trådløse hos mamma var litt klikk den også i kveld, så nå sitter jeg i en krok ved modemet og bruker Lokal, orka ikke være så teknisk i dag. Jobbe i morgen, fri tirsdag, så er det skooole.

Ingen kommentarer: