søndag, august 03, 2008

Kick ass grillmaster.

I går fikk jeg ikke skrevet noe, var på jobb frem til halv ni, og så reiste jeg til Rikke etterpå. Fikk bie/vepse stikk på jobben i går, og jeg er allergisk, så nå ser armen min ut som en halvlang ballong! Men jeg tok på løk og isbiter og tok en allergi tabelett av Hanne så det er nok ikke så ille som det kunne vært.

Ble henta av mamma og Winnie på jobb, så jeg sku komme meg opp til Rikke så fort som mulig, og det var ganske flaks, for akkuratt når jeg var ferdig på jobb, hølja regnet ned som bare det! Marthe, søsteren til Kine kjørte med opp til Rikke. Grilla, dansa, hørte på musikk, tok bilder og bare kosa oss masse. Vi prøvde desperat å få lasta ned byggmester bob sangen, men det funka faen ikke. Limewire ga oss bare sånne "byggmester bob girl has shaking orgasm during sex" filer, som vi fant ut at vi droppa å laste ned. Vi fikk holde oss med de sangene vi hadde, og de som faktisk limewire viste oss!

Grilla til mat. Jeg var grillmaster og kicka ass, kyllingfiletene var så og si perfekte- nææt. Men de ble veldig gode! Marthe ble 18 år idag, så litt over tolv fikk hun nok den fineste bursdagssangen som noen gange er blitt sunget til henne. Rikke hadde styra og styra med hvor folk skulle sove, for vi var vell en 6 stykker som sku sove over. Men det hele endte forsåvidt med at jeg la meg på sofaen og sovna i 5-halv 6 tiden. Våkna halv ni eller noe, spiste en kald pølse i brød, så slappa vi bare av, så på bilder og litt sånn, før jeg, Marthe og Kine ble henta i halv tolv tiden. Alt i alt en sikkelig koselig kveld, som HELT klart må gjentas!

Reiste senere opp i bursdag til Marthe, spiste masse DIGGE kaker, lapper, moreller etc etc. Winnie var helt gæren hele tiden nesten, så jeg ikke helt visste hva jeg sku gjøre. Hun blir bare helt hyper,crazykid når hun vet hun kan få masse oppmerksomhet fra alle kanter, så, sånn er det. Reiste så hjem igjen, Åse og Embla hadde kommmet på besøk, så vi kunne snakke litt om Kristiansand turen i morgen også. Tror det blir kos. Nå har jeg nettopp spist is, mamma og Åse sitter ute og drikker kaffe, og Embla og Winnie hopper i senga oppe. Høres ut som om at de kommer gjennoim gulvet hvert øyeblikk.

Ingen kommentarer: