onsdag, august 13, 2008

Back to school

Så var det tilbake på skolebenken. Startet halv elleve, så var deilig å faktisk få sove ut, til og med på en skoledag. Noe jeg så absolutt ikke kommer til å få gjort mange dagene, bussen går fra like ved med rundt 7, så blir ikke mye sove lenge her i gården nei. Tror jeg må booo hos pappa når han flytter så kan jeg gå kl åtte istedenfor.

Møttes i en eller anna sal, hvor det ble presentert litt rundt skolen og klassene ble delt inn og sendt dit de skulle. Jeg,Hanne, Thilde og Julianne kom faktisk i samme klasse og det var jo goodshit. Og faktisk, det hadde bare vært tilsammen fem stk som hadde søkt fransk 2 nivå. Så det ble forandret og gjort om til 1. nivå istedenfor. Kanskje like greit, det får vi se. Julianne var i alle fall i himmelen! Gjorde ikke så veldig mye spesielt egentlig, bare utdelig av timeplan,bokliste ark ++. Regna sammen hvor mye bøker,ordlister og kalkulator vil koste, hvis man kjøper alt nytt, ca 6200. Billig sa du? Nææt. Er sånn bok torg i morgen da, hvor andre og tredje klassingene selger bøkene sine, så da blir det jo billigere når man kjøper det brukt. Skal kjøpe alt av ordlister og sånn nytt da, det er jo noe som er kjekt å ha senere også. Var ferdig på skolen ca kvart på tre, mamma henta meg, Hanne, Alf Jørgen og Olav Kjetil.

Nå tordner det, så får skrive mer senere.

Ingen kommentarer: