torsdag, august 21, 2008

Just another thursday

Jeje, jeg er ikke så veldig god på å skrive for tiden egentlig, eller, jeg har ikke tid egentlig. Legger meg tidlig hver kveld og tiden jeg har til overs bruker jeg ikke først og fremst på å skulle skrive om hva jeg har gjort på skolen and so on.

I alle fall. I dag hadde vi tidlig dag, så sluttet 13.20. Etter skolen reiste jeg, Hanne og Thilde til huset til pappa så de skulle få se og sånn, og fordi jeg måtte ha noe penger av pappa til å kjøpe meg noe i Bø. Gikk opp, men fikk han til å kjøre oss ned igjen. Så reiste vi på Akademika, for jeg hadde selvfølgelig klart å ta nynorsk isteden for bokmåls bok i engelsk. De måtte bestille, men da får jeg den en gang snart i alle fall. Så møtte vi Anne, Thilde reiste hjem og jeg, Hanne og Anne kikka på cubus. Såå reiste vi på Bø-senteret hvor jeg fikk kjøpt mer tråd til makramèe, en gosh primer som jeg har hørt er bra, og hvit eyeliner. Bilde kommer.

Nå har jeg vært på fotballtrening, og nåå skal jeg sove, for i morgen skal vi ha gym i første- badeeee!

Ingen kommentarer: