lørdag, august 23, 2008


Æuf, jeg er så sliten! Har vært i nyhuset og malt i hele dag, ting går så treigt egentlig, brukte evig tid på å male rommet mitt. Men, i morgen tar jeg andre strøket, så på mandag kan jeg egentlig flytte inn møbler og sånn. På fredagen kjøpte pappa kommode og grønn plante til meg, så jeg er sikker på at det blir veldig bra. Og han har malt ferdig taket, og med de hvite veggene blir det såå fint, håper og tror jeg. Skal bare ønske meg masse spennede bøker som jeg kan fylle bokhyller med.

Før og etterbilder kommer også etterhvert.

Jeg har igjen startet masseproduksjon av hemp/makrameè, men jeg vil ha fler perler! Er lei av de jeg har nå, selv hvor mange det egentlig er. Har kanskje sagt det før, men fant en skikkelig digg side www.perlenettet.no sååå masse fine perler! Jeg tror jeg skal gi meg selv en gave eller fem derfra altså!
Jeg lovte jo også at jeg skulle ta bilde av det jeg hadde kjøpt, men fant ut at det var så lite spennede at det er egentlig ikke noe vits, var bare en primer, som jeg hadde hørt var veldig bra og en hvit eyeliner begge fra GOSH. Tror egentlig ikke det var noe annet jeg hadde kjøpt, meen det må bli noe snart, jeg vil ha nye klær, ny stil! Er lei av kleskapet mitt, buhu.

Ingen kommentarer: