mandag, august 11, 2008

Uke til sesongstart!

Starta på jobb kl 10 idag. Skulle jobbe i slushen, men alt var ganske usikkert, og da jeg kom til parkkjøkkenet, så ble det som jeg trodde, slushen skulle være stengt. Caroline sa at jeg på lista stod som "sendt hjem", men det hadde ikke jeg hørt noe om, så jeg fikk være i parkkjøkkenet. Var så og si ingenting å gjøre hele dagen, og helt på ettermiddagen fikk jeg overta i iskiosken for Paiwand. Han var strålende fornøyd etter å ha masa om å stenge tidligere hele dagen. Siden det er lavsesong stengte hele parken kl fem idag, så jeg fikk reise hjem kvart på seks. Da jeg kom hjem hadde Marit kommet, og vi skulle egentlig spise middag sammen, jeg, mamma, pappa og Marit. Men jeg fikk melding om trening og var egentlig ikke noe særlig sulten, så jeg brukte tiden mellom jobb og trening på heller og få rydda litt på rommet, noe som virkelig var nødvendig!

Sykla til trening kvart over, vi var bare seks stykker, så var ikke så veldig mye vi kunne gjøre egentlig. Er bare en uke til sesongstart nå, og vi har en høy plassering å passe på, så får håpe vi får det til med fler på trening snart. Uansett få spillere, var det skikkelig deilig å endelig starte med faste treninger igjen, kjenner så mye bedre at jeg trener skikkelig da, når vi har kondis og sånn istedenfor bare å sykle frem og tilbake til sommerland.

Bildet: Hvis det er mulig å se, regenr med at folk har såpass godt syn at man kan se at vi ligger på andre, pga målforskjell, vi har like mange poeng som snøgg, men måå score mer mål!

Ellers blir Marit til onsdag, så skal vell til pappa i morgen ettermiddag, så jeg får sett litt mer til henne før hun drar. Og så skal jeg bli med Thilde til frisøren. Nåå, håper jeg at det starter noe CSI på tv, så jeg får noe å gjøre.

Ingen kommentarer: