søndag, august 10, 2008

just another sunday

Ny dag, færre dager til skolestart. Inatt sov jeg ikke med åpne vinduer, så jeg slapp de innpåslitne fluene som vekte meg i går. Idag var det alarmen på mobilen- yey. Men jeg ville ha sovet så mye lenger, jeg er såå trøtt. Og så skal jeg jobbe nå, blæh, i flowrider er det sikkert ikke noe å gjøre heller. Og hvis jeg er ferdig kl 18.00 er det sikkert stengevakta, oooff, jeg er lei av stengevakter! Jeg har ikke blitt noe flinkere til å rydde hjemme anyways, så da er det bare ingen vits i å sette meg opp på såå mange vaske/rydde vakter.

Dårlig vær idag igjen, bedre enn i går morgen, men fortsatt overskya og grått. Jeg håper på fint vær på tirsdagen, så jeg kan komme litt sommerbrun på skolen i alle fall. Bare litt farge i ansiktet, så jeg ikke ser ut som en zoombie som jeg gjør nå.

Etter jobb skal jeg møte Christina, det blir koselig. Skal bare en tur hjemmom, så skal jeg møte henne på pizzafjoset å spise, og så skal vi på kino etter på, The dark knight. Kinoidioten meg ante jo ikke hvilken film det var før jeg så i programmet, jeg er heelt ute når det gjelder film og sånn. Har liksom hørt om den nyeste Batman filmen, men jeg vet ikke helt hva jeg forventet den skulle hete, Batman 2 kanskje, the newest batman? Haha, jeg har ingen peiling, men jeg skal i alle fall på pizzan og kino med Christina, det gleder jeg meg veldig til. Vi har hele tiden etter konfirmasjonstiden- under også forsåvidt, sagt at vi må finne på noe, men ingen av oss har tatt noe kontakt, ikke fordi vi ikke vil, men det har bare ikke blitt noe av, men nå blir det no! Skriver i kveld.

Nå har det faen meg begynt å pøsregne også, "supert"!

Ingen kommentarer: