torsdag, august 14, 2008

Så var det back to school heelt fo'real. I går var det mest slappe av, men i dag var det hele litt for ekte, fikk lekser til mandag, kjøpte bøker og alt. Sååå, sånn er det, nå er det virkelighet, det er nå det gjelder. Vi får håpe det går greit. Hadde fransk, engelsk og naturfag i dag. Det virka helt okei egentlig, og i morra har vi den mest konge dagen på lenge. Starter 9.50 og er ferdig 13.30! Deilig, or what?!

Var ferdig på skolen i dag 13.30 eller noe, og da var det boksalg. Fikk kjøpt et par bøker, men var noen jeg ikke fant, så jeg og Hanne reiste til Akademika og handla masse skrivebøker og noen ordbøker etc etc. Så fikk man brukt litt penger der også gitt. Så reiste jeg hjem, spiste middag og reiste etterhvert på trening. Siste trening før seriestart. Var bare 8 av 17 stk, meen bedre enn sist gang. Men men, sånn er det. Jeg gleder meg i alle fall til seriestart!

Etter skolen i morgen da skal jeg til pappa, i nyhuset!:D Jeg har ikke sett det innvendig enda engang, så er døds spent! I morgen skal vi bare se hva som må gjøres og sånn da, se litt bedre på rommene. Pappa klarte jo å glemme nesten alt etter visninga, men sånn er det. I morgen kl 12.00 er det hans, eller vårt! Ååh, det blir så digg å ordne nye rommet. Har hatt det styggeste rommet noen sinne hos pappa til nå, hele huset er egentlig ganske grusomt, fra flere tiår tilbake i tid. Kan si såpass at det er plastfliser i gangen, teppegulv over alt nesten. (med mønster) jyselige farger på veggene. I stua er det liksom en vegg som er rød, en oransje og en brun eller noe, som absolutt ikke passer til gulvteppet. Do og vask er blå, og det er blomstertapet på hele det lille badet. Høres fint ut?

Men nå skal det bli andre boller, det skal jeg sørge for!

Ingen kommentarer: