onsdag, august 13, 2008

Fantastic 7 og space jam


Jeg så gjennom noen bilder på harddisken min, og kom plutselig over disse fantastisk flotte bildene av Fantastic 7. Anne mangler på bildet da. Da vi var mindre, eller det er egentlig ikke alt for mange år siden, så gikk vi på dans på Gvarv, hos Mari. Vi hadde bestemt oss for å opptre på UKM, noe vi var dødsnervøse for. (Dette er første gangen jeg snakker om nå, har opptrådd i senere tid også, da som Fantastic 7 og med en noe bedre dans enn space jam) Vi hadde laget en dans vi syns var heeelt fantastisk oog overbevist om at vi ville imponere som bare det; Space Jam. Alt gikk dødsfort, og vi hadde helt syyykt "bra" trinn, noen som til og med var nede på gulvet! Omg lizm. Om det var før eller etter vi opptrådte på ukm vi var på turneè husker jeg ikke, men i alle fall, ja, vi var faktisk på turneè. Musikkskolen og vi dansejentene reiste rundt på skolene i kommunen (4stk) spilte og danset. Så føør vi kom på UKM tror jeg de fleste faktisk allerede kunne dansen vår. Vi var nok ganske sikre på at dette var fordi de syns dansen var så kul og hadde lært seg det frivillig, meen har i senere tid skjønt at dansen var nogenlunde lett ja, oog de så den så mange ganger at folk lærte den uansett om de ville det eller ei.

Etter mye strev og nervøsitet var vi på UKM scenen, følte det gikk bra, men uansett hvor bra vi trodde det gikk, så gikk vi ikke videre, sånn var det bare, og det tror jeg egentlig var greit. Vi prøvde neste år også, og da gikk vi faktisk videre.

Det er lenge siden nå, at vi gikk på dansing i speilsalen på Sagavoll, det var jo koselig så lenge det varte, så lenge vi var mindre, men vi voks fra det kan man vell si.

Ingen kommentarer: