fredag, juli 18, 2008

"woorkin' nine to five"

Idag fikk jeg smoothien til! Jiiiha, idag ble den goodshit! Mamma hadde kjøpt yoghurt og alt var heelt som det skulle. Jeg skal prøve meg litt frem og tilbake da, så jeg finner den heeelt perfecto tasten!

Idag var det jobb, hadde PKVL4, så jeg jobber fra 13.00 til 20.00. Det var ikke noe annerledes enn vanlig, men bytta med han som stod i slushen etterhvert, og endte opp med å være ganske mye lenger, pga at jeg måtte fylle alle kannene med slush sirup. Er så lei av den forbanna sirupen! Skal være så og så mye sirup, så og så mye vann, så må man fylle hele jævla kjøleskapet før en reiser om kvelden. Og jeg klarte jo selvsagt å søle sirup over stooore deler av golvet, så det hele var som et "hippie flueklister", klissete, seigt og fargerikt! Slush er digg, når det er ferdig og iiisete, men det er bare en hel haug med stress å skulle ordne det til.

Kom meg ikke fra sommerland nærmere ni tror jeg, men men, penger i lomma er kjekt å ha. Planen var egentlig at jeg skulle til Bjørg og Svein å spise middag, men hadde laga avtale med Kine om å se Paradise hotel hos henne halv ti, så sa til mamma at jeg ble med. Var hjemme kvart over ni, dusja i en raaasende fart og løp opp til Kine. Fikk ikke sett så mye av Paradise, men det gjorde ikke noe egentlig.

Nå sitter jeg bar her, kjeder meg og ser på en eller annen film på tv-norge. Følger forsåvidt ikke med, men ser opp fra dataen i ny og ne. Tenker jeg skal legge meg tidlig, skal tidlig på jobb i morgen, men jeg får se, er det noe interessant jeg finner på, såååå. Jeje.

Ingen kommentarer: