torsdag, juli 17, 2008

Sommermat.

Jeg har funnet den perfekte "sommermaten"! Jeg sal såå leve på smoothie og frukt hele sommeren, det er konge! Jeg drakk den beste smoothien på meierismuget i dag, og bestemte meg for å lage egen. Kjøpte inn frosne bær, men glemte jo selvsagt at man bør ha yoghurt i. Så da jeg skulle finne en super oppskrift på smoothie fant jeg null komma niks som ikke inneholdt yoghurt. Meen jeg prøvde å gjøre det beste ut av det.

Ser ganske digg ut, ikke sant? Meeeen bilder kan lure, var ikke så siiiinnsykt godt, var okei, men i morgen blir den bedre, det er jeg sikker på, for i morgen skal mamma kjøpe yoghurt til meg, så jeg kan følge denne oppskriften:

3 dl fruktyoghurt med skogsbær eller yoghurt naturell
1/2 banan (deen dropper jeg)
2 dl skogsbærblanding, frosset

Jeg skal leeeeeve på smoothie! Hell yeah!

Ingen kommentarer: