søndag, juli 20, 2008

It's raining

Skulle egentlig jobbe idag, men fikk jo beskjed i går om at det var ikke nødvendig med folk, så. Kine sov hos meg. Våkna også idag til dundrende regnvær, men jeg ble bare dødsinspirert faktisk. Har i hele sommer bare ventapå godværet så jeg kunne reise ut og ta bilder med folk, men godværet har ikke kommet, og det har blitt lite bilder. Såå, jeg bestemte meg for at hvorfor ikke bare ta bilder i regnet? Med klissvåt kjole og rennede sminke? Det kunne jo bli driit kult! Kine stilte opp som fotograf med speilrefleks kamera og paraply og jeg med silkekjole og rennede mascara- heelt herlig! Og det ble faktisk ganske mange bra resultater også. Noe som helt klart kan gjentas om sola nekter å vise seg.

Ellers fikk jeg til en skikkelig bra smoothie idag. Digg digg digg! Men nå er jeg tom for ingredienser nesten så mamma må handle til meg i morgen.

Smoothie:
Frosne blåbær
Frosne jordbær
Frosne bjærnebær
(evnt skogsbærblanding)
Isbiter
Biola naturell yoghurt
Melk(velger du selv om du vil ha den mer flytende)

HERLIG! Prøv den!

Noen få smakebiter av resultat av photoshoot i regnet:







1 kommentar:

Anonym sa...

Hei.Så gøy at du og blogger, linker deg eg :) Herlige bilder,du er for søt.
Helene :)