lørdag, juli 19, 2008

Regnet stjeler pengene mine!

Jeg som trodde jeg egentlig hadde tidligvakta i slushen i dag, men det hadde jeg ikke, jeg fant det ut akkuratt når jeg sku sette klokka på 07.30, så måtte jeg sjekke kalenderen og der stod det jo SV2, og da kunne jeg jo sove helt til halv elleve! Sykla opp med Kine og Rikke, sykla ganske mye tidligere enn vanlig for å ha god tid. Så, var der vell ca tre kvarter før vi sku starte, men vi bare kosa oss, slappa av og "nøøt" drittværet. Paiwand hadde 1'er vakta, så ble stående med han, ikke mye å gjøre når det regner og er skikkelig få folk. En av lederne kom etterhvert, og sa at jeg egentlig kunne reise hjem, men jeg ville ikke, så ble plassert til å vakse og rydde på lageret ( lover, det lageret har aldri vært så ryddig som det det er nå!), så, jeg fikk være hele vakta mi, men han sendte meg hjem i morgen, eller- jeg fikk fri. Blæ! Jeg ville jobbe i morgen, hadde PKVL4 (parkkjøkkenet vannland seintvakt) og i morgen er det søndag (peeenger) og seinvaktene jobber så og si alltid overtid. Jeg kunne hatt en mulighet til å bli mer rich bitch enn det jeg blir på å ha fri asså! Dumme regnvær, det stjeler pengene mine!

Sykla hjem i regnet, var skikkelig digg. Skoa mine laga slurpelyder når jeg gikk av sykkelen og inn til Kine da, men det var jo bare fett! Var hos Kine litt, før hun ble med meg hjem. Så drakk vi smoothie, spiste jorbær, koosa oss og hørte på regnet som fortsatt dundrer på taket.

Ingen kommentarer: